خدمات مبل شویی توسط دستگاههای مکانیزه

خدمات مبل شویی توسط دستگاههای مکانیزه

امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت مبلمان منزل ، مبلمان در منزل یک سرمایه‌ محسوب می‌شود. گاهی این کالای مصرفی ، اثاثیه لوکس منزل تلقی می‌گردد. به همین دلیل نگهداری و مراقبت و پاکیزگی آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ یکی از بهترین روش‌ها برای مراقبت از این وسیله، شستشوی مبل است.  شما می‌توانید زندگی مبل خود را طولانی‌تر کنید، آن را مرتب و خوشبو نگاه دارید، خطر آلرژی را که بر سلامتی خانواده‌تان تأثیر می‌گذارند با داشتن مبلمان تمیز دور کنید.

برای اینکه بتوانید از این مزایا بهره‌مند شوید بهتر است با مبلشویی ایران زمین در رشت تماس بگیرید تا از خدمات حرفه‌ای مبل شویی در منزل ما بهره‌مند شوید. مبل شویی در منزل از خدمات تخصصی پرسنل ما است.

خدمات مبلشویی در صورتی که به افراد غیر متخصص سپرده شود، نتیجه ی آن کثیفی بیشتر مبلمان شما و یا آسیبی جدی به مبلمان می رسد. امروزه فرهنگ مبل نشینی کاملا در کشور ما همه گیر و عادی شده است بطوریکه بعضی از افراد حتی برای خوابیدن ، غذا خوردن و کار کردن هم از مبل استفاده می کنند و در نتیجه وجود لکه ها و کثیفی ها روی قسمتهای مختلف مبلمان عادی و اجتناب ناپذیر است. کثیفی مبلمان و وسایل نشیمن در زمان نظافت منزل بیشتر نمایان می شود.

خدمات مبلشویی با کیفیت بالا

درحالیکه اغلب افراد ، در واقع همه افراد، نوعی مبلمان در خانه خود دارند و بسیاری از انواع مبلمان از پارچه نرم و همچنین چرم ساخته شده‌اند، مردم اغلب برای دریافت خدمات مبلشویی دچار سردرگمی می‌شوند.

آیا یک شرکت خدمات مبلشویی می‌تواند این کار را انجام دهد و از پس‌ کار به ‌درستی بربیاید؟ یا باید مبل شویی در منزل را خودشان بر عهده بگیرند؟ گاهی تصمیم می‌گیرند که با استفاده از محصولات پاک‌کننده خانگی مبلمان را تمیز کنند. ما این کار را توصیه نمی‌کنیم. تمیز کردن مبلمان و مبلشویی ، کار آسانی نیست، ممکن است شما با استفاده از مواد شوینده باعث آسیب‌های جدی به این کالا شوید.

بسیاری از صاحبان خانه ها در جوامع مرفه می‌خواهند این دردسر را به یک متخصص بسپارند، دلیل این کار حتماً ثروت زیاد نیست، بلکه آن‌ها بر این مسئله واقف‌ اند که طول عمر مبلمان ارزش هزینه بیشتر را دارد.

از طرف دیگر بسیاری از مردم این روزها از آلرژی رنج می‌برند و نمی‌توانند با مواد شوینده مختلف سروکار داشته باشند. آنها می‌خواهند یک مبل شویی در منزل حرفه‌ای را استخدام کنند تا بدون آسیب‌های جسمی از شر آلودگی و چرک‌های روی مبلمانشان خلاص شوند.

تمیز کردن و اعمال محافظت مبلمان شما قبل از اینکه عیب و نقص‌های قابل ‌توجهی در آن رخ دهد، بهترین راه برای حفظ ظاهر آن‌ها است. اثاثیه منزل باید هر ۱۲ تا ۲۴ ماه تمیز شوند. برای مصارف تجاری، یک برنامه تمیزکننده هر ۶ تا ۱۲ ماه به خاطر استفاده سنگین و فرسایش معمول است.

همانطور که می‌دانید انواع مبلمان و روکش صندلی‌ها وجود دارد. بسته به رنگ، پارچه، ضخامت برخی از مبلمان‌ها به صورتی آسیب می‌بینند که قابل مشاهده هستند و همین آسیب جزئی زمانی که بخواهید آن را تمیزکاری کنید ممکن است بدتر شوند، مثلاً لکی قدیمی که روی مبل ایجادشده را تصور کنید، شما با ترکیب مواد شوینده قوی سعی در پاک کردن این لک دارید و نتیجه این می‌شود که باعث از بین رفتن رنگ آن قسمت از مبلمان می‌شوید و یک لک کوچک را تبدیل به مشکل بزرگ می‌کنید.

بسیاری از پارچه ها به بهترین نحو با آب داغ تمیز می‌شوند، برخی دیگر رنگ دهی می‌کنند و ممکن است رنگ مبل در این مواقع ترکیب شود، بنابراین در این مواقع اگر مقدار کمی رطوبت به آن اعمال شود، باید با دقت کنترل شود.

اگر به دنبال یک سرویس تمیزکننده قابل‌اعتماد و باتجربه خدمات مبلشویی و شستشوی مبل در منزل در رشت هستید،  مبلشویی ایران زمین بهترین انتخاب است.

مبلشویی مدرن ایران ‌زمین در استان گیلان و در شهر رشت، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در خدمت مردم گیلان‌ زمین در سراسر استان گیلان صورت می گیرد.

 مبلشویی تخصصی ایران زمین در استان گیلان و در شهر رشت مفتخر است با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین و مجهزترین دستگاه های شستشوی تمام اتوماتیک، استفاده از بهترین مواد شوینده و استاندارد و با در اختیار داشتن کادری مجرب، متعهد و کارآمد، خدمات شایسته و ممتازی را در راستای تأمین نیازهای شما شهروندان محترم ارایه دهد. اعتماد شما مایه افتخار ماست.

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

یادگیری و آموزش

15

سال تجربه

2360

نظرات مثبت

1350

مشتریان راضی

1200

مشترکین سال

مقالات مفید و خواندنی

تیم ما با داشتن کادری متخصص و مجرب آماده ارائه راهکارهای تخصصی به شما مشتریان عزیز می باشد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید

نظرات مشتریان

ارتباط با ما

برندهای محصولات

ماشین آلات عزیزی
سپید
ماشین آلات ایلقار
پاکسان