شستشوی و تمیز نگه داشتن مبل چرم

شستشوی و تمیز نگه داشتن مبل چرم

نظافت و بهداشت منزل به تمیزی وسایل مختلفی که در آن قرار دارند ارتباط دارد. مبلمان یکی از عناصر است که در دکوراسیون منزل تاثیر به‌سزایی داشته و به علت استفاده مداوم از آن، به سرعت کثیف می شود.

طراحی مبلمان نیز به گونه‌ای است که شستشو و تمیز کردن آن‌ها معمولا سخت است. به خصوص شستشوی مبل چرم که به علت داشتن جنسی متفاوت، مراقبت‌های خاصی را نیاز دارد. اما چگونه می‌توان مبل چرمی را تمیز کرد و در عین حال از خراب شدن آن جلوگیری نمود؟

یکی از ساده‌ترین روش‌هایی که می‌توان از آن برای تمیز کردن مبل چرمی بهره برد، جاروبرقی است. معمولا اضافه‌های مواد غذایی، گرد و خاک و … باعث می شوند تا زباله‌ها روی مبل و در میانه پشتی‌های آن‌ها جمع شود. جاروبرقی برای این مورد گزینه مناسبی است. باید دقت داشته باشید که گوشه و کنار پشتی‌های مبل را هم از یاد نبرید.

یکی دیگر از روش‌هایی که برای مبل به خصوص نوع چرمی آن می‌توانید استفاده کنید، بخارشوی است. بخارشوی، آب را در درون خود به بخار تبدیل کرده و آن را بر روی سطوح مختلف انتقال می‌دهد. برس‌های مخصوص که بر روی سر بخارشوی قرار دارند نیز با مالش سطح به تمیز شدن بیشتر آن کمک می کنند.

یکی از بیشترین لکه‌هایی که بر روی مبل‌ها دیده می‌شود، لکه چربی حاصل از مواد غذایی است. این لکه‌ها در صورتی که ماندگار شوند و زمان زیادی از ایجاد آن بگذرد، تمیز کردن آن سخت‌تر خواهد بود. هر لکه‌ای دارای حلال خاصی است و تمام لکه‌ها با یک روش پاک نمی شوند. از طرفی ممکن است به تازگی مبل خود را شسته باشید و یک لکه بر روی آن ایجاد شده باشد که باید آن را از بین ببرید. هر کدام از لکه‌ها بر روی مبل چرم به گونه‌ای خاص پاک می‌شوند و باید از محلول و روش‌هایی استفاده کرد که به مبلمان شما آسیب وارد نمی‌کنند.

نکته دیگر این است که هنگامی که برای شستشوی مبل چرم اقدام می‌کنید، ممکن است برخی موارد هم باشند که نتوانید تشخیص دهید کدام نوع لکه است. معمولا تمیز کردن مبل چرمی با رنگ روشن سخت‌تر است. پاک کردن لکه‌های تیره بر روی این مبلمان زمان‌بر بوده و باید با دقت انجام گیرد.

اگر می‌خواهید تمیز کردن مبل چرمی شما با دقت و با تخصص هر چه بهتر انجام گردد، بهتر است این کار را به یک مبلشویی تخصصی و خوب در رشت بسپارید.

مبلشویی مدرن ایران ‌زمین در استان گیلان و در شهر رشت، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در خدمت مردم گیلان‌ زمین در سراسر استان گیلان صورت می گیرد.

 مبلشویی تخصصی ایران زمین در استان گیلان و در شهر رشت مفتخر است با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین و مجهزترین دستگاه های شستشوی تمام اتوماتیک، استفاده از بهترین مواد شوینده و استاندارد و با در اختیار داشتن کادری مجرب، متعهد و کارآمد، خدمات شایسته و ممتازی را در راستای تأمین نیازهای شما شهروندان محترم ارایه دهد. اعتماد شما مایه افتخار ماست.

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

یادگیری و آموزش

15

سال تجربه

2360

نظرات مثبت

1350

مشتریان راضی

1200

مشترکین سال

مقالات مفید و خواندنی

تیم ما با داشتن کادری متخصص و مجرب آماده ارائه راهکارهای تخصصی به شما مشتریان عزیز می باشد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید

نظرات مشتریان

ارتباط با ما

برندهای محصولات

ماشین آلات عزیزی
سپید
ماشین آلات ایلقار
پاکسان