نکاتی درباره شستشو یا خشکشویی مبلمان

نکاتی درباره شستشو یا خشکشویی مبلمان

در این مقاله مبلشویی و شستشوی مبل، به بررسی نکاتی درباره شستشو یا خشکشویی مبلمان می پردازیم. نکاتی که بر طول عمر مفید مبلمان شما می افزاید.

قدرت جارو برقی را دست کم نگیرید

فرقی نمیکند مبلمان شما روشن است یا تیره، بهتر است مبلمان به طور مربت جارو برقی کشیده شود و برای این منظور بهتر است درجه مکش جاروبرقی روی حداکثر مکش تنظیم شود و از سری های مختلف برای زوایا و قسمت های مختلف مبلمان استفاده کنید.اگر مبلمان شما دارای قسمتهای چوبی است مواظب باشید که روی این قسمت ها جارو نکشید یا ضربه نزنید زیرا ممکن است لبه های چوبی دچار رنگ پریدگی شود.

نور خورشید

اگر منزل شما نورگیر است و پرده ها را کنار می کشید، بهتر است حداقل ماهی یک بار مبلمان را جابه جا کنید تا همه جای مبل به صورت یک دست در معرض نور قرار بگیرد. ماندن مبلمان یا فرش یا هرگونه اثاثه در معرض نور خورشید موجب رفتن رنگ اجسام و کمرنگ شدن آنها شده و جلوه مبل را از بین می برد.

مبلشویی در رشت

شستشوی کوسن ها

روکشهای کوسن های مبل را در بیاورید و با آب و صابون (صابون رختشویی)، بشویید. در هنگام شستشوی کوسن های مبلمان به جنس آنها توجه کنید. بهتر است روکش ها به صورت دستی شسته شود. در صورتیکه امکان شستشوی دستی ندارید، روکش ها را با زمان‌بندی کم در ماشین لباسشویی بشویید. تمیز نگه داشتن کوسن ها، مبلمان شما را زیباتر جلوه می دهد.

استفاده از مواد ضدعفونی کننده

می توانید از مواد ضدعفونی کننده وسایل منزل که در بازار موجود است، استفاده کنید.

شستشوی مبل

شستشوی مبل با آب ولرم + شامپوی مخصوص شستشوی مبلمان (یا شامپو فرش) با اسنفج همیشه می تواند، مبلمان را تمیز کند، اما توجه به این نکته مهم است که در حین شستشوی مبل با شامپو، مبل را کاملا خیس نکنید. پس از شستشوی مبل، یا خشکشویی مبلمان اجازه دهید در سایه و در معرض وزش باد خشک شود.

استفاده از خدمات مبلشویی

برای شستشوی مبلمان می توانید از خدمات قالیشویی مجاز مانند قالیشویی ایران زمین در رشت استفاده کنید. تا مبلمان شما با دستگاه های مخصوص مبلشویی شسته و خشکشویی مبلمان شما با بالاترین کیفیت انجام شود.

مبلشویی مدرن ایران ‌زمین در استان گیلان و در شهر رشت، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در خدمت مردم گیلان‌ زمین در سراسر استان گیلان صورت می گیرد.

 مبلشویی تخصصی ایران زمین در استان گیلان و در شهر رشت مفتخر است با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین و مجهزترین دستگاه های شستشوی تمام اتوماتیک، استفاده از بهترین مواد شوینده و استاندارد و با در اختیار داشتن کادری مجرب، متعهد و کارآمد، خدمات شایسته و ممتازی را در راستای تأمین نیازهای شما شهروندان محترم ارایه دهد. اعتماد شما مایه افتخار ماست.

 

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

یادگیری و آموزش

15

سال تجربه

2360

نظرات مثبت

1350

مشتریان راضی

1200

مشترکین سال

مقالات مفید و خواندنی

تیم ما با داشتن کادری متخصص و مجرب آماده ارائه راهکارهای تخصصی به شما مشتریان عزیز می باشد ، جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید

نظرات مشتریان

ارتباط با ما

برندهای محصولات

ماشین آلات عزیزی
سپید
ماشین آلات ایلقار
پاکسان